برترین هتل های 3 ستاره در شهر سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : نیکی

هتل نوسکی گرند سنت پترزبورگ - Nevsky Grand Hotel St. Petersburg

تور سن پترزبورگ

از دیگر هتل های سنت پترزبورگ می توان به هتل نوسکی گرند اشاره نمود که در قلب شهر و مثلث طلائی سنت پترزبورگ واقع شده و فقط چند دقیقه تا موزه آرمیتاژ ، کلیسای کازان و کلیسای منجی در خون ریخته شده فاصله دارد . نوسکی پروسپکت و ایستگاه مترو Admiralteyskiy با 5 دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس مسافران تور روسیه خواهند بود . این هتل اتاق های راحت همراه با اینترنت وای فای ارائه داده و کافه آن با انواع روسی و اروپایی از میهمانان خود پذیرایی می کند .

 

هتل تری موستا سنت پترزبورگ - Hotel 3 MostA Saint Petersburg

هتل های 3 ستاره روسیه

تری موستا یک هتل بوتیک ایده آل در قلب پایتخت فرهنگی روسیه است . این هتل سنت پترزبورگ در نزدیکی موزه آرمیتاژ واقع شده و فقط چند دقیقه تا میدان کاخ فاصله دارد . در این هتل 3 ستاره خدمات ماساژ و زیبائی ارائه می شود و اینترنت وای فای رایگان در دسترس می باشد . در کافه هتل نیز انواع غذاهای مدیترانه ای و روسی سرو می گردد . اتاق های آرام هتل تری موستا با تهویه مطبوع ، تلویزیون ، مینی بار ، حمام اختصاصی ، سشوار و لوازم بهداشتی تجهیز شده اند .

 

هتل نوسکی کانتور سنت پترزبورگ - Hotel Nevsky Contour St Petersburg

هتل های سه ستاره سنت پترزبورگ

هتل نوسکی کانتور یکی از برترین هتل های 3 ستاره سنت پترزبورگ است که در خیابان زیبای نوسکی واقع شده و اقامتی مقرون به صرفه در سنت پترزبورگ به ارمغان می اورد . این هتل 3 دقیقه تا ایستگاه مترو Mayakovskaya فاصله دارد که این امر موجب شده مسافران به راحتی بتوانند به دیگر نقاط شهر تردد کنند . از جمله امکانات اتاق های هتل نیز می توان به مبلمان معاصر ، تلویزیون ، دی وی دی پلیر ، حمام اختصاصی ، سشوار و لوازم بهداشتی اشاره نمود .

 

هتل ام سنت پترزبورگ - M-Hotel Saint Petersburg

اقامت ارزان در سنت پترزبورگ

هتل ام یکی از هتل های سنت پترزبورگ در رده هتل های 3 ستاره است که در منطقه مثلث طلایی سنت پترزبورگ واقع شده و اتاق هایی روشن با مبلمان چوبی تیره ، تلویزیون صفحه تخت ، کتری برقی ، حمام اختصاصی ، سشوار و لوازم بهداشتی ارائه می دهد . ایستگاه متروی نوسکی پروسپکت در فاصله دو دقیقه ای از هتل واقع شده و موزه دولتی روسی ، کلیسای منجی در خون ریخته شده و کلیسای کاتولیک سنت کاترین کمتر از یک کیلومتر با هتل ام فاصله دارند .




:: برچسب‌ها: هتل های روسیه , هتل های سنت پترزبورگ ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: